Foto Galeri

Holidaycheck Bilgilendirme Semineri

914

Ziyaretçilerin her  an sosyal paylaşım sitelerine girdiği  bunun da yeni hedefler olarak görülmesi ve dijital bir yönlendirme ile fayda sağlanılabileceği, internet kullanıcılarının %90’nın yorumlara; %14’nün ise sadece reklamlara  güvendiğini dolayısıyla işletmelerin Sosyal medyayı  etkin biçimde  kullanması gerektiğine değindi.  Alman seyahat edenlerin  %69’unun  tatil yorumlarını kullandığı;   rezervasyon aşamasında seyahat acentelerini kullandığı, genel olarak seyahat edenlerin ve seyahat kararı verenlerin  öncelikle  google, google map,  tercih edilen bölge veya lokasyonu, sonra otelin web  sayfası ve otelle ilgili videoların yayınlandığı siteye ziyaret ettiği ve ortalama 9 saat internette vakit ayırdığı  eğer bu potansiyelin doğru kullanılabilirse yarar sağlayacağı  üzerinde önemle durdu.   Internet kullanıcıları üzerinde yapılan araştırmada  %87’sinin güvenliği artırmaya yönelik, % 86’nın gerçeğe yakın, %82’nin riskleri aza indirgemek  %81’nin kararlılığı kolaylaştırmak  amaçlı olduğu, Holidaycheck  de pozitif yorumların negatif yorumlara göre daha önemli olduğunu belirtti.  Bir iletişim platformu olan Holidaycheck de  yoruma karşı otelin geri bildirim yapması, bilgi paylaşımına yönelik haberleri paylaşmanın otel profili bilgilerinin yer almasının çok daha  faydalı olacağı, çok daha bilgi vererek iletişim kurmanın sağlanması, ilgili bölümlerde yeni otel genel görünümlerinin konulması, haber bülteni şeklinde faaliyetlerin olmasının  daha çok kazanç sağlayacağını dile getirdi.




Foto Galeri

Holidaycheck Bilgilendirme Semineri