Antalya’da Turizm İşbirliği

898

 

Bu kapsamda

 

*Turiste hizmet veren tüm görevlilerin dil bilen kişilerden seçilmesi, hizmetlerin iyi 

niyet ve nezaket kurallarına uygun, turistleri rahatsız etmeden, onlara yol gösterici ve 

güven sağlayacak şekilde yürütülmesi

 

*Turistlerin yoğun bir şelkilde giriş ve çıkış yaptıkları hava, deniz ve kara hudut kapılannda hizmetlerin verimli ve süratli bir şekilde yürütülebilmesi açısından;

 

* Personel ve araç-gereç yönünden takviye edilmesi,

 

* Gelen-giden yolcu salonlarının ve oturma mekanlarının yeterli hale getirilmesi, 

 

* Otoparklardaki sıkışıklığı giderici tedbirlerin alınması

 

* terminaldeki tuvaletlerin yeterli sayıda ve hijyen kurallanna uygun olmasının sağlanması

Bagaj kontrol ve alımlarında yaşanan sıkışıklığıın giderilımesi amacıyla bagaj arabalarının yeterli hale getirilmesi,

Bagaj taşıyıcıların yolculara kaba davranışta bulunmalannın ve yüksek ücret talep etmelerinin önlenmesi

 

Taksi şoförlerinin yolculardan fazIa ücret almasının ve korsan taksiciliğin 

önlenmesi havalimanlarındaki taksi şöförlerine pratik yabancı dil eğitimi verilmesi,

 

*Türk Bayraklı. hava yolu taşımacılarının sefer sayısı ve uçuş tarifelerine uymalarınin sağlaması,