ile ayrıca kurumsal gelişimin temeli olarak çalışanların motivasyonlarını artırmak ve hizmet kalitesini yükseltmek amacı ile “kişiler arası iletişim, takım çalışması, motivasyon, beden dili, zaman yönetimi ve kurum kültürü” gibi konuları içeren kişisel gelişim seminerleri 21-28 Aralık 2009 tarihlerinde gerçekleştirildi.
İşbaşı Eğitim kurslarına katılarak yapılan sınav sonucunda başarı gösteren;
Ön Büroda 13,
Kat Hizmetlerinde 31,
Yiyecek ve İçecek Servisi 23,
Yöneticileri Eğitici Olarak Yetiştirme 24,
olmak üzere toplamda 91 adet başarı belgesi ve Kişisel gelişim seminerlerine katılan 37 katılımcının
katılma belgeleri ALTİD Yönetim kurulu üyeleri tarafından takdim edildi.
Derneğimizin sektörde çalışanlara yönelik Bakanlık işbirliği ile bu temel eğitim kurslarının devamı yapılacak olup programlarımız kesinlik kazandıkça üyelerimize duyurulacaktır.